Skit o gräv över.

Idag har det varit spa för hela slanten. Vi gick upp i ottan(för mig kl 9, var heelt död) och for till iksuspa. Efter 40 minuters väntan på segare o segast drog vi oss till bassängen och hade vattengympa med gammfolket. Sandra blev tröttast av alla så vi vilade i hetkällan ett tag men hon blev lite för matt av att det var för varmt så vi gick o solade i solsimulatorn. Man kan ställa in den på en stad o vilken tid på dygnet sen ligger man där o steker.
Idag har vi också agerat psykpatienter, det fanns ett ljusfik där man skulle ta på sig vita rockar. Morsan blev riktigt freshelicious i sin rock. Iksuspa var på gamla dar ett mentalsjukhus, vi fick uppleva hur det var men jag tror mami gick in i rollen lite för mkt.



Haha!



    
  

 
  

                                              Mami kan va fin också!



"Det här kommer gå käpprätt åt helvete för alla och ingen kommer få någon" Citat från moi när vi ser
Bonde söker fru, jag är inte bitter här inte.
Det är bara sexbonden och lammköttet som kommer få sig nått.
Sandra skulle skriva sin uppsats idag här kommer den:

Rationalitet.

Ett ord per dag är ju inte fy skam.


Mamma Monicas visdomsord för dagen:
Du ska se det positiva i allt det negativa
Skit o gräv över! 

Dagens underhållning  http://www.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0



Kommentarer
Postat av: sambon, särbon, whatever!

KUL KUL att ni lyckades till slut!

Då kan man ju följa hur er jul ser ut!

Försökte mig på ett rim där ja,

men det va ju inte så bra!

Nu när jag sova skall,

är lägenheten sådär alldelses kall..

Puss hej! =)

2008-12-19 @ 00:04:02
URL: http://lottanystrom.blogg.se/
Postat av: hanna

hahah, naa.. gulligt rim lotta! Och trevlig blogg du satt igång sandy! =)

2008-12-19 @ 12:58:10
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0