Ni är så omogna att jag vill kräkas..

...så kände bror på morgonen, stackers han! vet inte vad dt är för fel, men vissa dagar är jag och syster en helt underbar kombination och andra inte. Efter många om och men lyckades vi iaf ta oss ner till stan och jonssonligan började sin jakt på julklappar, att vi börjar 4 dagar innan Jul tycker jag är riktigt bra jobbat! Efter att vi köpt en julklapp är vi nöjda och far hem, nu äre bara 11 kvar, tur att vi norrlänningar inte känner ngn stress..

Dock hur mysigt som helst syster yster kom hem fra oslo idag!! Måste ändå erkänna att hon redan lyckats skrapa ihop 3 pluspoäng, mamma Monica var mkt nöjd med att Tina dricker grönt te varje dag på jobbet och därav pluspoängen. Själv får man på skallen för hur dåligt jag äter och vad jag egentligen borde äta, jag som tycker jag och särbo Lotta är så extremt bra på att variera vår kost. jamenar  vad är det för fel på avacado, creme fraiche och mozzarella?=)

Har nyss vart och myst med några gamla norrlandsvänner, vi lärde oss från tomten är far till alla barnen att kärleksbarn och kärlekspresenter inte är något att rekommendera.
Jag var hos en skönsjungande kompis igår och är fortfarande mätt från vårt frosseri vi åt bla. Toblerone glass och shake and bake med mjuk pepparkaka, huuuur gott som helst, är du lat som jag och gillar sötsaker är det verkligen nått som borde provas!!






Imorrn ska det träffas en kär gammal vän som jag inte sett på ett halvår så de ska bli intressant, nu ska de tränas med broder aka blogghitler! Massa Julkärlek till er alla!


>Grym tjej som bara är 15 år, hade jag kunnat sjunga som henne hade jag vart känd!=)









Kommentarer
Postat av: Särbon

Ja, men vadå! vi har la avrierad kost!! =)

lasagne, köttfärssås, lasagne, pasta pesto, lasagne, pasta pesto, köttfärssås.. där har vi en veckas mat! =)

missar! Puss!

2008-12-22 @ 21:00:20
URL: http://lottanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0