Wiiee.

Har nyss vart ute på födelsedagsprommis med födelsedagsbarnet! Grattis Grattis finaste broder! Meeen va hände med vädret? sen när regnar det i ume under julen!? Tror faktiskt det inte finns ngn annan än oss som går ut 11 på natten i spöregnet...


var ute och spatserade i min nya jacka, som blev nedsatt 1000kr dagen efter jag köpt den, tackarr!! men varm va den iaf..
Lillnörden


Vill ge mig själv en liten klapp på axeln för arbetena jag fick tillbaka och en STOR spark i rumpan för att jag inte pluggade idag. Mormor och morfar va och hälsa på idag, de tyckte jag såg ut som Jordan Price, men hon sa att jag inte va lika plastig som henne, bara i ansiktet. Mormor tyckte ändå jag skulle ta det som en komplimang, tack mormor det värmer=)

Vi hann också med att se Bonde söker fru (och man). Wille är ju en riktig tomte!
Appropå tomte vill jag passa på att hälsa särbo att jag lyxar till det med lite FET creme fraiche=)


Imorrn ska jag bjuda broder på spa, de ska bli rå mysigt!
Men nu ska jag och Matte blatte gå och stretcha lite, troo att jag kommer bli vig!
Eftersom bror är så bra på att rimma tänkte jag att han får avsluta med ett:

I juletid värmer man sina fötter
I väntan på afton man äter nötter
Wille var ju faktiskt en nöt
men vad gör det när mormor röt:
Du är lik en Porrstjärna
Det ville Sandra höra så gärna!




Så här glad kan man bli för en tårta.
Mathias reaktioner under födelsedagsfikat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0